پرفکت هیر ریلاکو

Perfect hair reylaku

Perfect hair reylaku

ریزش مو یک مشکل رایج در میان بسیاری از مردم دنیا است .عوامل مختلفی موجب ریزش مو می شوند . که از این میان می توان به آلودگی هوا ، شرایط آب و هوایی سکونت ، رژیم غذایی نامناسب ، عوامل ژنتیکی ، کم خونی ، کم کاری تیروئید ،  استرس ،مصرف دارو و موارد بسیار دیگر اشاره کرد . لوسیون تقویت کننده  استفاده از فرمولی ویژه علاوه بر این که از ریزش مو جلوگیری کرده باعث کمک در رویش مجدد موها نیز می شود . در واقع ترکیبات موثر به کار رفته در این لوسیون تقویتی مو با مهار آنزیم 5 آلفاردوکتاز و تنظیم متعادل فعالیت غدد چربی پوست سر از ریزش مو جلوگیری می کند . همچنین خاصیت ضد التهابی این محصول مانع از قرمزی و خارش پوست سر می شود .با استفاده مداوم از این لوسیون تقویتی علاوه بر این که شاهد  کاهش چشمگیر ریزش مو هستید . پس از مدتی لذت داشتن موهایی سالم و پر پشت را تجربه خواهید کرد.

Perfect Hairr Reylaku نحوه عملکرد تونیک تقویت کننده

پرفکت هیر ریلاکو

در واقع تونیک ضد ریزش موی پرفکت هیر ریلاکو با بهره گیری از دانش آکادمیک و فرمولاسیونی ویژه با افزایش جریان خون در اطراف فولیکول های مو موجب تغذیه و تقویت پیاز مو و تحریک رشد موی سر می شود. همچنین با تنظیم میزان ترشح سبوم و “پی اچ ” و با مهار تولید دی هیدرو تستوسترون مانع از ریزش موی سر با علت ارثی آندروژنتیک می شود.

این تونیک حاوی ترکیبات مهمی مانند : آمینکسیل ، ویتامین ایی ، ویتامین ب5 ، روغن جوانه گندم و روغن زیتون می باشد.که در کنترل ریزش مو و تحریک رشد موی سر بسیار موثر هستند .

Perfect Hair Reylaku

تونیک ضد ریزش موي  Perfect hair reylaku
بـا افزایـش جریـان خـون در اطراف فولیکــول هـاي مو مـوجب تقویـت و تغـذیـه پیـاز مــو می شــود.

تونیک Perfect hair reylaku
میزان ترشح سبوم و را PH تنظیـم نـمـوده و با مهـار تولیـد دي هیدرو تستوسترون مانع از ریزش مـوي سـر بـه علـت آندروژنتیک (ارثی) می گردد. 

این تونیک حاوي ترکیبات موثري همچون: آمینکسیل، ویتامین E، روغن جوانه گندم ، روغن زیتون ، پرو ویتامین B5 می بـاشد.

Perfect
توجه قبل از مصرف، بطري تونیک را به خوبی تکان دهید. از تماس تونیک با چشمها خودداري نمایید و در صورت تماس چشمها را با آب فراوان شستشو دهید. مصرف این تونیک به افراد زیر 15 سال و همچنین خانمهاي باردار و شیرده توصیه نمیشود. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزي، مصرف تونیک را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه نمایید. تونیک را در جاي خشک و معتدل و دور از دسترس کودکان نگهداري نمایید. جهت مصرف خارجی.
پرفکت هیر ریلاکو

توصیه مهم
جهت حصول به نتایج درمانی مطلوب ، توصیه می گردد همزمان 3 بار در هفته از شامپو Perfect Hair استفـاده نمایـیـد.

Perfect Hair Reylaku