سرم ویتامین سی ۲۰٪ فاقد چربی ever C20 سیوانجی

سرم ویتامین سی ۲۰٪ فاقد چربی ever C20 سیوانجی​

ویتامین C یک عنصر باورنکردنی برای گنجاندن در روتین‌های مراقبت از پوست چرب است، زیرا توانایی آن در آبرسانی، روشن‌کردن و محافظت از پوست است. با خواص میکروبی آن برای مبارزه با باکتری ها، کاهش تولید بیش از حد سبوم و جوش، افراد مبتلا به پوست چرب باید ویتامین C را در فهرست محصولات خود جستجو کنند. در زیر به مزایای استفاده از Ever C20 برای پوست‌های چرب و نحوه استفاده از ever C20 در روتین مراقبت از پوست چرب نگاهی می‌اندازیم و به تمام سوالات متداول مهم پاسخ می‌دهیم.
 اما ویتامین C چیست؟ ویتامین C که به نام اسید اسکوربیک نیز شناخته می شود، از پوست در برابر رادیکال های آزاد ناشی از عوامل محیطی مانند اشعه UV و آلودگی محافظت می کند. ویتامین C یک ماده طبیعی است که در میوه ها و سبزیجات یافت می شود و همچنین یک ماده مغذی ضروری برای مصرف بدن است. متأسفانه بدن نمی تواند ویتامین C را به تنهایی تولید کند، به همین دلیل است که استفاده از مکمل ها و گنجاندن آن در مراقبت از پوست می تواند برای پوست بسیار مفید باشد.

سرم Ever C20 سیوانجی چگونه برای پوست چرب مفید است؟

نوع پوست چرب مزایا و معایبی دارد. پوست های چرب نسبت به پوست های خشک کندتر پیر می شوند. این به این دلیل است که پوست چرب از خشک شدن سلول های پوست جلوگیری می کند و به نوبه خود پوست را برای مدت طولانی تری سفت و حجیم نگه می دارد. البته نکته منفی داشتن پوست چرب این است که پوست بیش از حد سبوم تولید می کند که سپس منافذ را مسدود می کند و منجر به احتقان و جوش می شود. بسیاری از کسانی که از پوست چرب رنج می برند، بیشتر مستعد جوش و آکنه هستند و اینجاست که عنصر قهرمان ویتامین C می تواند به شما کمک کند!

سرم Ever C20 سیوانجی چگونه کار می کند

یک سرم بدون چربی راهی عالی برای ورود ویتامین C به روتین مراقبت از پوست چرب است زیرا به نفوذ در پوست کمک می کند و سطوح قوی ویتامین C را به عمیق ترین لایه های پوست می رساند.

چگونه بهترین سرم ویتامین C را انتخاب کردیم

سرم Ever C20 ما نه تنها مملو از ویتامین C قوی است، بلکه با سایر مواد دوستدار پوست مانند ویتامین‌های A، D و E، ترانگزامیک اسید و هیالورونیک اسید نیز فرموله شده است. با ترکیب این مواد در سرم Ever C20، ما یک کوکتل از مواد تشکیل دادیم که وقتی با هم استفاده شوند، پوست را روشن و شفاف کرده و محافظت مینماید.

چگونه Ever C20 سیوانجی بر ​​آکنه تاثیر می گذارد؟

بسیاری از کسانی که از پوست چرب رنج میبرند درگیر آکنه و جوش نیز میباشند. ثابت شده است که استفاده از ویتامین C روی پوست های چرب باعث تقویت سد پوست، افزایش احتباس آب و تسریع بازسازی سلولی می شود که باعث کاهش آکنه و جوش های روی پوست می شود. یکی دیگر از مزایای عالی استفاده از ویتامین C در روتین مراقبت از پوست چرب، این است که می‌تواند به کاهش باکتری‌هایی که وارد منافذ می‌شوند کمک کند، بنابراین احتمال ایجاد جوش‌ها را کاهش می‌دهد.

زمان استفاده از سرم Ever C20 سیوانجی

 توصیه می‌کنیم که سرم Ever C20 C1G به‌عنوان آخرین مرحله قبل از SPF در برنامه روتین AM شما استفاده شود و باید آخرین مرحله در روتین PM شما باشد تا بعد از مرطوب‌کننده عصر استفاده شود. این به این دلیل است که Ever C20 یک درمان بدون روغن است و محصولات دیگر تنها تا 15 دقیقه پس از استفاده از این سرم به پوست نفوذ نمی کند.